Re: Ciepłe macie kompy? :)

Autor: Pajchiw <phukuba_at_piotrkow.home.pl>
Data: Mon 10 Jul 2006 - 17:07:11 MET DST

> ...temperatury na zewnątrz nie niskie, więc i mieszkania za chłodne
> nie są.
> a w mieszkaniach kompy stoją i dużo ciepła wydzielają :)
> u mnie dyski grzały się do 63 stopni. jak to zobaczyłem to obstawiłem
> wentylami i trochę chłodniejsze się zrobiły - jakieś 43-45 stopni.
> chipset /płyta Asus P4P800 - 865/ z chłodzeniem pasywnym nagrzewa się
> do 51.
> ma jednak co robić bo obsługuje 2GB ramu wykręconego na 250MHz i
> podkręcony procek - fsb250 zamist standardowych 200MHz.

> [...]

U mnie temperatura otoczenia - 32-35 stopni wsio stabilne.
AMD 3000+, GA-7N400-Pro2, 4X256Kingston 400,
Radek 9800Pro + 160 Maxtor + 250 Samsung + DVD-RW LG + DVD LG.
Na Oblivon cały dzień+noc wczoraj bez zwiechy i do też bez wyłączenia -
luzik.

Ale obudowę mam otwartą i z PCV zrobiłem sobie takie rusztowanie na 3
dodatkowe wentylatorki 80X80 1 -dyski, 1 - chipset i jeden ogólnie.
Pewnie dlatego, bo w tamtym roku z samym Maxtorem miałem problemy...

Pzdr.:
Pajchiwo