Logitech V500 - problem z instalacją softu

Autor: greg_zen <greg_zen_at_op.pl>
Data: Mon 10 Jul 2006 - 16:09:43 MET DST

Witam,
Tak jak w temacie. ZAinstalowalem mysz Logitecha na moim notebooku i mysz
działa, ale brak dostępu do softu, który pozwala na różne ustawienia. Są
pozycej w menu ale po ich wybraniu system przeszukuje hdd po czym stwierdza, ze
brak pliku SetPoint.exe. Rzecz dzieje się pod Windows 2003 Server, a notek to
IBM T42. Przeinstalowywałem wielokrotnie ale bez efektu. Soft pobrałem ze
stronki LogiTecha. Czy ktoś może miał podobne doświadczenia albo może coś
poradzić ? Z góry dziękuje i pozdrawiam

Grzesiek