Re: Ciepłe macie kompy? :)

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Mon 10 Jul 2006 - 15:11:07 MET DST

siwy nad siwymi napisał(a):

> jestem ciekawy jak to wygląda u innych, zwłaszcza że wiele osób nie
> przykłada wagi do właściwego chłodzenia PC - tym bardziej gdy tak ciepło.

ja raz w zeszłym roku zrobiłem porządek z budą i chłodzeniem i teraz się
juz tym nie martwię ;) Winda i pare programów jak Winamp, poczta, FF
itd, bo nie chce mi się stresa sprawdzać w tej chwili ;)

P4 North. 2.4@3.0 z Pentagramem QC-80 CU+ - 40 stopni - 1500rpm
Asus P4B533G - i845E - FSB 133@166MHz - pasywnie - 36 stopni
WD400JB - 40 stopni
WD1200JB SE - 37 stopni
6600GT - 39 stopni
Sirtec HPC-420-302DF - 46 stopni - <2000rpm
wszystko we własnoręcznie ciętej Feel II, bez dodatkowych wiatraków

> słyszeliście ostatnio o jakichś przypadkach spalenia się podzespołów
> z powodu przegrzania będącego wynikiem lata?

tiaa, o jednym nawet wczoraj. usmażył się zasilacz, a że to Tracer był
to przy okazji zabrał płytę główną. zresztą z takimi to nigdy nie
wiadomo i może to nie z przegrzania, choć stopiony w środku był ładnie.

--
                 _____