Padł mi port RS 233 /COM/

Autor: <pkbuli_at_wp.pl>
Data: Mon 10 Jul 2006 - 14:22:28 MET DST

Kupiłem więc kontroler port RS232 na chipset MOSCHIPA, ale też nie
działa. Elektronik mi mówił, że prawdopodbnie gdzieś urwana jest
ścieżka dla napięcia -12V i że płytka z COM'em też z niego
korzysta. Słyszałem o czymś takim jak układ MAX232, który
przetwarza napięcie na+/- 12V z innej ścieżki (5V). Czy ktoś jest
mi wstanie odpowiedzieć czy można znaleźć taki kontroler RS232 na
PCI z tym układem i najlepiej chipset NetMos?