Aktywacja windy

Autor: Mariusz <artfilm_at_op.pl>
Data: Mon 10 Jul 2006 - 02:12:57 MET DST

2 miesiące temu kupiłem windowsa i dwukrotnie go instalowałem gdy minął 30
dniowy okres. Winda nie była jeszcze aktywowana. Noszę się z zamiarem
wymiany płyty i procesora. Znajomy mówił, że kopie windowsa już nie są
przypisywana do konktretnego komputera a dokładniej płyty głównej. Czy gdy
teraz dokonam aktywacji systemu i za 2 tygodnie wymienię płytę i/lub
procek - zainstalowanie systemu nie będzie możliwe?
Mariusz