Re: cool'n'quiet, power now! itp

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Sun 09 Jul 2006 - 16:32:30 MET DST

Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM@NOSPAM.wiedzmin.org> wrote:

> Wybaczcie, temat powraca jak bumerang (strasznie upalne dni) ale
> niestety jednoznacznej odpowiedzi sie nie doszukalem, mam Bartona 2500+
> z odblokowanym mnoznikiem, czy jest jakas mozliwosc, aby jakis program
> dostosowywal czestotliwosc pracy komputera w zaleznosci od
> wykorzystywanych zasobow? (raczej przychylalbym sie do zmiany mnoznika,
> nie FSB)

            Ten barton mobilny czy tylko z odblokowanym mnoznikiem?
Bo jak mobilny to sterowniki PowerNow! od MS/AMD, jesli zwykly desktop
tylko z odblokowanym mnoznikiem to samego mnoznika nie ruszysz PO STARCIE
SYSTEMU. Mozna uzywac np: 8RDAVCORE dla nForce2, ale to jest zmiana w
zaleznosci od aktualnego obciazenia tylko FSB i VCORE, nie mnoznika ma ten
minus ze mozliwa jest zasadniczo tylko w granicach +/- 33 MHz FSB i jest to
mniej stabilne niz zmiana mnoznika przez FID.

PS:
Juz o tym pisalem. Nie wiem jak jeszcze mozna jasniej.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl