Problem z myszką.

Autor: Artur Nowacki <artnow_at_lodz.home.pl>
Data: Sun 09 Jul 2006 - 15:39:17 MET DST

Mam do komputera podpiętą myszkę Logitech MX1000.
Od jakiegoś czasu rolka nie działa tak jak powinna.
W różnych aplikacjach zachowuje się różne.
Np w Operze, jak kręcę w dół, to okran przewija się w dół, ale jak kręcę do
góry, to ekran nadam przewija się w dół.
W The Bat, ani w MSIE rolka nie działa wogóle.
Tak samo jest w okienkach windowsowych. Rolka wtedy nie przewija.
Za to np w FastStone, w trakcie przeglądania obrazków, mogę rolką cofac
albo iść naprzód.
Po podpięciu innej myszy dzieje się tak samo.
Moje pytanie brzmi - jak zmusić Windowsa do prawidłowej współpracy z myszą.
A może ktoś wie jaka aplikacja może się gryźć ze sterownikiem myszy ????

Aha - dzieje się tak niezależnie od tego czy SetPoint jest zainstalowany
czy nie.

--
Artur Nowacki
Dom GG: 9856 Praca GG 9286991