Celeron D temperatura ponad norme

Autor: Sebcio <sebastikantus_at_wp.pl>
Data: Sun 09 Jul 2006 - 15:33:38 MET DST

W zwiazku z takimi a nie innnymi temperaturami ( w mieskaniu 32C!!!) moj
proc (Celeron D Prescott 2.4GHZ) nagrzewa sie ponad norme ( jak pracuje na
100%) jaka podaje Intel i mianowicie do 77-78C i pytanko szczegolnie do
uzytkownikow podobnych procow czy zauwazyli jakies niepokojace objawy jak im
tak sie nagrzewalo, u mnie na razie pracuje wszystko stabilnie.
Mam plyte Inelowska (Perl) i w ogole od momentu zlozenia komp nie zawisl ani
razu, czy przejmowa csie wiec takimi wysokomi temperaturami?