Kupno obudowy - prosze o rady

Autor: luka <43489955_at_pro.onet.pl>
Data: Sun 09 Jul 2006 - 15:17:35 MET DST

Musze zmienic sprzet. Chce kupic obudowe, ktora bedzie mi odpowiadac
wizualnie, ale i by byla dobra+funkcjonalna. Przede wszystkim zalezy mi by
byl cichy zasilacz. Jakie firmy (marki) produkujace obudowy to gwarantuja?
Poza tym chyba mozna zasilacz na cichszy wymienic?
No i jest cos takiego jak wygluszajaca mata prawa?
Na co jeszcze zwracac uwage, oprocz tego by wyjscia USB byly z przodu?
dziekuje za wszelkie odpowiedzi i rady
luka