alternatywne oprogramowanie do x-fi

Autor: podolek <yxpodols_at_interia.pl>
Data: Sun 09 Jul 2006 - 15:00:34 MET DST

witam.
Nazywam się paweł Podolski z komputerem współpracuję za pomocą
screenreadera, oraz
syntezatora mowy, który udźwiękawia system operacyjny, oraz
wszystkie uruchomione
pod jego kontrolą aplikacje.
niedawno zakupiłem kartę soundblaster x-fi extreme music, no i
okazało się, że oprogramowani
dostępne wraz z kartą jest niedostępne dla screeenreaderów, więc
nie mogę się nim
posłużyć. Działa tylko aplikacja audioconsole.
W związku z tym chciałem się zapytać, czy jest jakieś inne
alternatywne oprogramowanie
lub sterowniki działające z kartą x-fi, które by mi pozwalało na
obsługę przede wszystkim
mixera, oraz na włączenie efektów eax? W standardowym mixerze nie
jestem tego w stanie
zrobić, w ziązku z tym potrzebuję czymś ten mixer zastąpić, ale
nie bardzo wiem czym.
A efekty eax, jak i większość funkcji karty są dostępne tylko w
mixerze, którego
nie mogę obsłużyć. Bardzo więc proszę o pomoc, lub o informacje,
gdzie szukać rozwiązania
do mojego problemu.
Proszę o odpowiedź na maila yxpodols@interia.pl
lub na gg 331001