Lexmark - zaschnięty tusz '20'

Autor: Piotr Fonon <fonon_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 09 Jul 2006 - 14:18:27 MET DST

Witam,
temat oklepany, ale mam trochę nietypową sytuację. Po kilku próbach
udrażniania głowicy typu '20' uzyskałem kolor żółty. Pozostałe się nie
drukują, ale na bibułce głowica zostawia ślady wszystkich trzech barw.
Dodatkowo nie działa wskaźnik poziomu tuszu (pokazuje poziom pełny -
powinno być ok. połowy) i nie działa autokalibracja ustawienia głowicy.
Co jest bardziej prawdopodobne - głębokie zaschnięcie, czy uszkodzenie
głowicy lub drukarki (nie mam kartridża na wymianę)? Może jakiś pomysł
co dalej?
Fonon