Re: Ch³odzenie

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sun 09 Jul 2006 - 12:53:18 MET DST

Osobnik posiadaj±cy mail'a madman15@nie-spamo-wac.wp.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

> Najlepiej jeden wdmuchuj±cy przed dyskami, a jeden wyci±gaj±cy powietrze
> z ty³u. Mo¿esz te¿ spróbowaæ oba wkrêciæ z ty³u, ale widzê ¿e dyskom by
> siê ch³odzenie przyda³o... Dwa wdmuchuj±ce wiatraczki z przodu to z³y
> pomys³, bo co z tego ¿e powietrze wt³oczysz do ¶rodka, jak nie bêdzie
> sposobu ¿eby je usun±æ stamt±d, je¶li za¶ oba wyci±gaj± - to powietrze z
> zewn±trz do obudowy i tak musi wlecieæ.

w mojej obudowie sytuacja jest nastepuja: z przodu na samym dole jest
miejsce na wiatraczek ale to nie jest przed dyskami tylko pod dyskami.
Przed dyskami nie ma takiego miejsca, zreszta jeden dysk jest i tak na
miejscu CD-ROMU poniewaz standardowo przewidziano miejsce tylko dla 2
dysków. Tak wiec moge zamontowac wiatrak na dole ale co ciekawe z przodu
obudowy nie ma dziurek wiec powietrze bedzie sie dostawac jakos bokami - ma
to sens? Chociaz jak ogladam zdjecia obudów na allegro to zadna albo tylko
niektóre maja dziurki z przodu wiec moze tak ma byc? Z tylu oczywiscie
problemu nie ma.
Do wydmuchiwania mog³oby byc cos takiego:
http://proline.pl/shop.php?prodid=AC+FAN+3+TC
ale jak rozumiem do wdmuchiwania musia³by byc inny zeby by³a mozliwosc
zamontowania w druga strone?

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Nigdy nie rozcinaj tego co mo¿na rozwi±zaæ"
H. Jackson Brown, Jr.