Re: laptop

Autor: dziuniek <pawel.maziarz_at_gmail.com>
Data: Sun 09 Jul 2006 - 10:31:05 MET DST

jeśli chcesz nowego lapa -polecam fujitsu siemens. v2030 do netu i
dokumentów i filmów będzie super. niestety jeśli jakieś gierki-
padaka. ale jest cichutki, ładnie zrobiony i bardzo przyjemny we
'współżyciu' :) cena- za 2000 można mieć taki.

ja mam fs v8010. byłoby super gdyby nie fakt, że grzeje się
niemiłosiernie. ma wydajniejszą grafę, czytnik kart i inne mniej lub
bardziej przydatne pierdoły...

niedługo z zaszytego w nim ciolorona zrobię centrino drutmodem i
będzie lepiej z temperaturą.<lol>

z używanych ibm z serii T jak już poprzednicy wspominali. nie do
zajechania niemal...