Re: modem z caller ID

Autor: Rafal Jankowski <rafj_at_doraco.pl>
Data: Sun 09 Jul 2006 - 01:30:04 MET DST

misiek1928 napisał(a):
> Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale chodzi Ci chyba o CLIP, czyli
> identyfikację numeru wywołującego. Jest to usługa oferowana przez
> operatora, więc musisz się upewnic, czy Twój operator ją udostępnia (TP
> daje ją za free). Chyba wszystkie nowoczesne fax-modemy odczytują
> CLIP'a, więc nie powinno być problemów. Ale właściwie to za 30zł można
> kupić w telepunkcie przystawkę do linii telefonicznej, która
> identyfikuje numer wywołujący po CLIP'ie :)

Zgadza się, chodzi mi o identyfikację numeru. BTW, u tepsy to jest za
free? Jeszcze parę miechów temu w abonamencie standardowym liczyli sobie
za to 5 zeta/mc. Teraz mam telefon z chello i aparat z taką
identyfikacją, tyle że żeby zobaczyć kto dzwoni muszę się nieco pochylić
nad biurkiem ;). Jesteś pewien, że współczesne modemy to mają? Bo jak
przeglądałem specyfikację paru dostępnych na rynku modeli to jakoś się
tego ficzera nie doszukałem. Sprawdziłem też swój modem (kupiony jakieś
2 lata temu) wg przepisu podanego na
http://matthieu.benoit.free.fr/verifcid.htm
i nie wyświetliło mi numeru przychodzącego. Czy ktoś mógłby
zaraportować, że ma modem w którym to zadziałało (i u jakiego operatora)?