Jaki płyn glonobójczy do watercoolera CPC?

Autor: Tomasz H. <priv.tomasz.h_at_interia.pl>
Data: Sat 08 Jul 2006 - 20:32:34 MET DST

Witam,

Minęło 3 i pół roku odkąd używam wodnego chłodzenia CPC. Do tej pory
robiłem tylko dolewki wody, ale ostatnio zauważyłem, że jest dosyć niski
poziom w zbiorniku i zdecydowałem, że czas na całkowitą wymianę wody, więc:

- Czy ktoś zna skład środka glonobójczego/przeciwutleniającego
zalecanego przez producenta CPC i może polecić środek zastępczy, który
kupię w jakimś sklepie (z chemią, akwarystycznym, innym)?

- Jakie stosujecie środki glonobójcze w swoich systemach wodnego chłodzenia?

Nie chcę kupować płynu z CPC, bo i niby po co mam płacić 17zł za
przesyłkę płynu o wartości 9zł. Taki zakup zrobię tylko nie mając innego
wyboru.

--
Pozdrawiam
Tomasz H.