Re: Jak wyslac fax

Autor: Ab Ovo <slawek_nospam_at_heya.pl>
Data: Sat 08 Jul 2006 - 09:09:04 MET DST

Niestety, masz chyba racje.Co prawda zyje w tym kraju troche i przyzwyczailem
sie do wielu absurdow.Ale naiwnie myslalem skoro place za abonament + neo to
nie bedzie problemu aby skorzystac z lacza i wyslac pare stron miesiecznie.
Chyba sie skonczy na tym ze kupie jakis faxmodem za 20 PLN, szkoda mi tylko
slotu PCI,chyba ze zdecyduje sie na USB.:(

--
W odpowiedzi na Państwo ogłoszenie w internecie przesyłam swoje CV+LM.
  Pozdrawiam