Re: Klonowanie dysku Norton Ghost

Autor: <arturszoka_at_neostrada.pl>
Data: Sat 08 Jul 2006 - 08:31:02 MET DST

> Chce sklonowac dysk programem Norton Ghost. Jest to dysk z partycja
> systemowa (C:)- 30GB docelowy dysk ma oznaczenie (E:)- 40GB po sklonowaniu
> zamieniam zworki w dyskach, sys startuje z tego klona, tylko w
> ustawieniach systemowych nadal mam C 30GB a E 40GB, pomimo tego ze
> systemowymn dyskeim jest ten wiekszy.
> Pozniej nie moge juz zmienic oznaczenia literowych bo mam komunikat ze nie
> mozge tego zrobic z woluminem systemowym :(
>
> Panowie jak to zrobic zeby 40GB byl z oznaczeniem C: ?

1 przypadek
ale to jest tylko klon, aby dało się wystartować z klona to musisz mieć na
drugim dysku partycje podstawową, a nie jak sądze rozszeżoną, i musisz
jeszcze w MBR-rze tego dysku zamontować system (jednak to niejest takie
proste)

2 przypadek
albo jak chcesz odpalić klona z innej partycji tegosamego dysku, to da się.
MBR-już jest pęłny więc nieruszamy, spod dosa formatujemy c, kopiując pliki
systemowe z parycji klona, zmieniając w nich ścieżke dostępu do kat. windows
i innych.,
ale jak znam życie to format jednej i drugiej parycji nieunikniony:)

--
..::Pozdrówka::..