Re: geforce 6200 - polecacie?

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 23:47:23 MET DST

Użytkownik "PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomości
news:e8misv$hi$3@nemesis.news.tpi.pl...
> (nie-podkręconego)
>
> Owszem, jest wydajniejszy. Ale nie będzie to różnica znaczna, i takie
> wymiany są IMHO bez sensu. Lepiej poczekać jeszcze, dozbierać więcej
> pieniędzy i kupić min. x1600Pro/6600GT (lub coś szybszego). Nie są to
> dużo większe kwoty. Poniżej nie warto, bo i tak zaraz tą kartę trzeba
> będzie zmienić.

Zgadzam się, że wymieniając to na coś przynajmniej 2-krotnie szybszego. Przy
9550->6600 tak właśnie będzie. No i przy upgradzie grafy dochodzą nieraz
nowe funkcje 3D, więcej videoramu, czy np. szybsze algorytmy antyaliasingu
(nowa karta może mniej (stosunkowo) tracić na wydajności po włączeniu AA)

> A dlaczego nie pokazujesz np. tej strony:
> http://www.tomshardware.com/2005/07/05/vga_charts_vii/page13.html
> albo chociażby tej:
> http://www.tomshardware.com/2005/07/05/vga_charts_vii/page7.html ;)

Z tej samej przyczyny dla której nie pokazałem:
http://www.tomshardware.com/2005/07/05/vga_charts_vii/page9.html

Są gry robione pod architekturę Geforce (np. Doom3) i Ati (HL2). Riddicka
podałem więc "uśredniając". I porównałem PODKRĘCONEGO 9550 z NIE-PODKRĘCONYM
6600