Re: Czyszczenie skanera

Autor: speedmaster <speedmasterBEZ_SPAMU1967_at_op.pl>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 23:03:51 MET DST

Użytkownik Mirosław Szejduk napisał:
> Tylko jak tak ma zrobic niech nie rozbiera ukladu luster, poniewaz
> rozkalibruje skaner .

Hmm , to ciekawe stwierdzenie :) . W UT16 lustra są mocowane na takich
specjalnych plastikowych zaciskach , gdzie jest określony sposób
ułożenia lustra plus docisk . Inaczej się nie da włożyć jak prawidłowo ,
jedynie co zauważyłem to to , że dodatkowo brzegi luster są
zabezpieczane przed wysunięciem coś na wzór kleju z pistoletu . W
okresie gwarancyjnym miałem podobne objawy i się okazało , że właśnie
serwis tylko wyczyścił mi optykę wyciągając lustra . Ja sam z racji na
wykonywany zawód ( serwis ksero ) również wyciągam lustra do mycia i nie
mam problemu z kalibracją . A robiłem to już kilkakrotnie i zawsze jest ok .

--
pozdrawiam    >>> speedmaster >>>
pisząc do mnie usuń  BEZ_SPAMU