Re: wieszajacy sie komputer

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 22:13:10 MET DST

Użytkownik "Luk" <luk_p77@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e8mb0l$ars$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> Niedawno kupilem Radeona 9800 PRO. Na wiekszosci gier pojawia sie problem

Jak często ?

> [...]
> Zasilacz Aerocool 350W
> Windows XP Pro SP2 + biezace aktualizacje
> Sterowniki omega driver najnowsze, wczensiej mialem Catalysty ale byly
> podobne problemy.
> Sprzet dawno nie byl przeinstalowywany troche nasmiecone w nim jest i po
> kilka razy sterowniki rozne byly zmieniane.
> Procesor przy najwiekszym obciazeni uosiaga 61 stopni, grafika nie wiem bo
> nie ma czujnika ale ma standardowe chlodzenie producenta (maly radiator +
> jeszcze mniejszy wentylator:)
>
> Czym to jest spowodowane? Jak przywrocic sprzet do poprawnego dzialania?

Przestaw FSB tymczasowo na 100MHz i sprawdź czy pomogło. Mocno spadnie wtedy
obciążenie zasilacza i temperatura więc jeśli to on był problemem to się
okaże. Jak bez zmian to zmniejsz zegary Radeona o połowę i sprawdź.
Choć przyczyną jest pewnie bajzel w starym (zaśmieconym) Windows. Możesz
tymczasowo wydzielić kawałek dysku na nową, oddzielną partycję i
zainstalować na niej nowy Windows i parę gierek (tymczasowo; jak sprawdzisz
to wywalisz całą tą partycję) i sprawdzić czy dalej jest to samo.