Re: Obudowa firmy Ultra-Media - warto?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 18:57:05 MET DST

slawek brenski napisał(a):
> Człeku, bierz jakąkolwiek obudowę ModeCom'a
> nawet z zasilaczem FEEL, sam myślałem że to LIPA, ale
> za 250 zł było w sumie warto.

Chiefteca już kupisz w tej chwili za 159zł, a jakościowo będzie
zdecydowanie lepsza. Co prawda kolor nie każdemu się spodoba (żółty),
ale wielu ludziom to nie przeszkadza. Pomijam już fakt, że przy obecnych
komputerach zasilacz Feel nie nadaje się do bezpiecznego użytkowania.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: