Re: Creative Labs - Sound Blaster X-Fi XtremeMusic

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 17:16:02 MET DST

"slawek brenski" <deck5000@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:e8l0d5$bf7$1@inews.gazeta.pl...
> Wporzo, zrobię parę fotek ...... i prześlę Ci je E-mail'em.
> Dokładnie mój problem polega na tym, że posiadam X-Fi xtreme music BOX,
> chcę dokupić front panel od Audigy 2 ZS z allegro za 149 zł.
> Zamierzam do niego podłączyć syntezator Rolanda E-28.

To potrzebujesz pewnie cos takiego, co ?
http://www.emu.com/products/product.asp?category=142&subcategory=191&product=252
Postaraj sie kupic taka mala wtyczke, bo tego duzego żeńskiego DINa to kupisz
duzo latwiej. Jesli nie w takiej ladnej formie na kabelek, to conajmniej jako
gniazdo do montowania w jakims panelu (pudelku/mydelniczce). Zaden problem.
Albo kupic taki kabelek na eBayu: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7407717530
uciac go na pol i dodac na koncu duzego, starego DINa. Druga polowka sie
przyda na inna okazje :-)