Zasilacz a stan oczekiwania

Autor: adam <adam_61WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 16:45:25 MET DST

Miałem problemy ze stanem oczekiwania. Komputer ładnie w niego wchodził ale
często nie chciał wrócić. Poprosiłem o pomoc kolegę. Ten pogrzebał coś w BIOSIE,
coś w systemie i teraz działa OK, ale z jednym zastrzeżeniem - komputer wchodząc
w stan oczekiwania wyłącza wszystkie wiatraki, łącznie z tym w zasilaczu. Mam
obawy, tym bardziej, że w komputerze kolegi w stanie oczekiwania wiatraki
chodzą. On jednak mówi, żebym się nie przejmować, bo ten jego typ tak ma i nie
da sie wyłączyć wiatraków. Gdyby mógł już dawno by to zrobił.

Czy rzeczywiście nie muszę się obawiać? Sprawdziłem, że po godzinie od przejścia
w stan oczekiwania obudowa przy zasilaczu jest minimalnie cieplejsza niż w
innych okolicach.

Przeglądałem archiwum i wiem tyle, że na dwoje babka wróżyła.

Adam