grafika sie przegrzewa-

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 16:43:22 MET DST

Witam
Kupiłem kiedys karte fx5200 z radiatorem
Kiedyś w ciepły dzień zaczał sie zawieszać- ale po przesmarowaniu pastą
termoprzewodzącą pomogło.cała zime
Teraz znów upały, i problem sie powatarza- jednak samarowanie nie pomaga.
Komputer już jest otwarty
Karta gorąca i co jakiś czas wiesza sie- - zamrażając obraz..
Czy to normalne ze ten typ kart nie daje sobie z takimi temperaturami jakie mamy
obecnie- Komputer raczej standartowy, - w pokoju nie jest super gorąco- NIe
jest nasłoneczniony nawet.
Czy tez macie podobne problemy z Waszymi kartami grafiki tego modelu ?
 ( po wymianie grafiki probelm zwiech ustępuje- to tak dla pewenosci
sprawdziłem czy wina temp.)

Czy tylko pozotaje mi dokrecenie jakoś wiantylatora ?