Re: Jaki kontroler USB 2.0

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 16:21:26 MET DST

"Vituniu" <vituniu@poczta.fm> wrote in message
news:e8lhon$iep$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Taaaa wiem. Ale PCB jest Adapteca, wiec znalazlo sie na nim nieco
> wiecej elementow niz tylko sam stalak polaczony sciezkami z
> gniazdkami.

E... nie bardzo, PCB ma inny layout ale elementow na nim tyle
samo...(rzecz jasna na przyslowiowe "oko")

> Hmmm.. w takim razie cos takiego moze:
> http://www.allegro.pl/item113027222.html

Cena nie jest abstrakcyjne i wydaje mi sie ze bedzie ok.

> Tylko producent "made in china"... :/

Jak wszystko teraz...

> Jedyny dobry uklad, jaki sprzedaje VIA to Envy
> Z tym, ze o ile wiem, to oni go nie projektowali a odkupili od
> ICEnsemble...
> ;)

Audio na papierze wyglada dobrze, problemy to PCB i jego layout, no i
notoryczne oszczedzanie na zasilaniu...

> Z reszta nie wiem... moze KT800 i nowsze sa dobre... ale mnie jakos
> pozostal uraz od czasow Apollo 133/pro. Ostatnio poparty wtopka z
> kontrolerami SATA...

Ja jakos unikam VIA... idealem bylby chipset Intela do prockow AMD... :)