Bezprzewodowy internet na odległość 500 metrów

Autor: spoko_luzik <spoko_luzik_at_o2.pl>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 15:47:34 MET DST

Witam.
Jak napisałem wyżej, chcę doprowadzić do siebie internet, ale odleglosc
miedzy miejscem gdzie mam kabel od neostrady a tym, gdzie chce miec neta
wynosi ok 400 metrow. Doradzcie co powiniennem kupic (jakiego acces pointa i
jaka antene - mam karte 15 dbi) zeby to przyzwoicie dzialalo i nie oproznilo
zbyt bardzo portfela.