Re: lcd i wygaszanie

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 13:23:51 MET DST

"radarek" <pyton0@poczta.onet.pl> wrote in message
news:44ace454$0$22602$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Ale zapis dla pojedynczych kanalow jest chyba dalej ~40kHz?
> Skoro sa takie dobre przetworniki to dlaczego np. nowe karty dzwiekowe
> nie oferuja zapisu z takim probkowaniem? Czemu najczesciej jest
> 96kHz?

Przetwornik Delta Sigma dziala na ciut innej zasadzie nie przetwornik
pracujacy z kryterium nyquista - wiec jest mniej podatny na aliasing

> No wlasnie, troche widac, nie ma w tym zadnej magii. Co nie zmienia
> faktu ze w praktyce nie widac tego bardziej niz migotania crt,
> wiec nie ma co sie tym przejmowac. Tylko stare matryce albo
> laptopowe maja jeszcze naprawde widoczny ten mankament.

Wizualnie bardziej odpowida mi obraz na CRT, nie lubie LCD, na ponad 100
a moze wiecej TV LCD w pracy raptem w maire porzadny obraz daja 3
sztuki - reszta ma obraz tak kiepski ze az mnie trzesie...