Re: chieftec umiera??

Autor: Friend <nospam_at_friend.pl>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 12:15:38 MET DST

Uzytkownik "kesser" <dkesselring@gmail.com> napisal w wiadomosci
news:1152266398.170123.64440@m79g2000cwm.googlegroups.com...
Witam
Mam w kompie zasilacz chiftec'a 420 ten 2 wentylatorowy. Komp od
jakiegos tygodnia wogóle nie jest wlaczany stal sobie na soft
power=off wczoraj jednak dalo sie slyszec trzeszczenie jakby
iskrzenie od strony zasilacza. Wylaczylem go przyciskiem i
momentalnie ustalo, po wlaczeniu moment i znowu slychac. Faktem
jest ze mieszkanie mam jak saune i przy tej pogodzie dzis o 11 rano
termomentr w mieszkaniu pokacywal 30 stopni.
Boje sie wlaczac kompa tym bardziej, ze stoi w szafce z
drewna:-). Czy to normalne ze tak trzeszczy czy jest to ostatnie
ostrzezenie ??
Gwarancja skonczyla sie, czy myslec o zmianie zasilacza??

Te zasilacze najczesciej padaja wlasnie w trybie soft power off,
ostatnio bylo opisywany taki przypadek parzacego zasilacza ktory mimo ze
byl wylaczony "soft" to zgrzal sie jak podczas normalnej pracy.

Ja tez mialem zasilacz 360-202 i wydawal dziwne trzaski, pozbylem sie go
i kupilem seasonika 400W za 140zl