Re: bledy na plytkach

Autor: Skrzekacz <skrzekaczSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 07 Jul 2006 - 08:45:22 MET DST

Zgadzam się z przwedmówcą, pewnie płytki
TDK nie uzywam po tym jak kilka razy na różnych nagrywarkach miałem błędy.
(Z róznych sklepów i w dużym odstepie czasowym). Wiec bardzo mozliwe że to
to. Druga sprawa moja nagdrywarka np (LG ale ja nie żałuje) nie lubi
niektórych Verbatimów i nagrywa tylko do połowy po czym kończy błędem. Może
wymiana firmware by pomogła, ale na razie nie mam ciśnienia na to.

Pozdrawiam