Re: jak podczas instalki zapodać stery do RAID nie dysponując FDD

Autor: PiotrKrupa <yeh_at_astercity.net>
Data: Thu 06 Jul 2006 - 18:08:00 MET DST

news:2006070615484000@grush.one.pl...

> A co to zmienia?
>
> Nie da się -- musisz albo mieć FDD, albo zintegrować sterowniki
> z płytą instalacyjną. Nie rozumiem zastrzeżenia, że musi być
> oryginalna płyta -- kopia ze zintegrowanymi sterownikami też
> jest legalna. A generalnie NT

Główne pytanie brzmiało"
"jak podpiąć COKOLWIEK oprócz FDD aby było postrzegane jako
napęd A" i dlatego uważam ze to grupa właściwa.

Musi być płyta oryginalne dlatego że osoba dla której to ma być zrobione
ma hopla na punkcje "legalności" i nie da sięjej wytłumaczyć podstawowych
kwestii. z tym związanych.
Będzie osobiście nadzowrować jak mnie ostrzegła :D i nie pozwoli na
jakiekolwiek "matactwa" :D
Komputery fizycznie są pozbawione stacji dyskietek nawet nie ma miejsca w
obudowie ( choć zapewne złącze na płycie jest)
są zaplombowane i juz z dyskami na pokładzie, a właścicielka nie zezwoli na
ich rozplombowanie.
Mam wrażenie że nic nie zrobię z tym wszystkim, szkoda bo przeleci mi koło
nosa 500zł. :(

Pozdrawiam