Instalacja XP - w instalatorze nie widac partycji

Autor: <Bartur83_at_gmail.com>
Data: Thu 06 Jul 2006 - 17:02:46 MET DST

Witam

Problem mam takowy: chce odswiezyc nieco kompa i zainstalowac po
raz n-ty XP od poczatku. Do tej pory szlo mi to sprawnie jednak teraz
w instalatorze nie widac podzialu na partycje, a formatowac calego
dysku i dzielic ponownie na partycje nie chce. Po prostu chce
zainstalowac system w "starym" miejscu. Dodam ze dysk ma 160 GB ale
podczas startu instalatora pobiera on sterowniki z dyskietki i widzi
cale 160 GB.

Prosze o rade