Re: Uszkodzony router?

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 06 Jul 2006 - 15:33:28 MET DST

Użytkownik "sesam" <sesam22@.pl> napisał w wiadomości
news:e8h464$g4k$1@news.onet.pl...
> Router działał i przestał.
> Nic w nim nie zmieniałem. IP w kablówce jest stałe, nie dynamiczne.
> Nie wiem jak wyszukać softem router,
> ale wcześniej wchodziłem w jego ustawienia poprzez
> www pisując 192.168.1.1 a teraz ta strona nie jest dostępna.
> Pech

Do niektórych routerów jest mozliwy dostęp z zewnątrz sieci - wtedy ktoś
mógł Ci pokręcić w jego konfiguracji.
Co do znalezienia routera, to możesz ręcznie (trochę karkołomne) lub
używając programu do znajdywania routera w sieci (powinien byc na płycie
dołozonej do sprzętu lub na stronie producenta/dystrybutora).