Re: Z avi na divx.

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 06 Jul 2006 - 08:54:15 MET DST

-=RapidHail=- napisał(a):

> VirtualDubMod jest ciekawszy a do tego jakiś dobry procek i będzie gites ;-)

Fakt, ale pisząc VD miałem na myśli raczej wszystkie programiki z tej
"rodziny", bo ja ich przez jakiś czas używałem zamiennie. Czysty
VirtualDub przez lata służył mi do łapania i kompresji materiału z
analogowego tunera PixelView, potem zrobiłem przesiadkę na DVB i od tego
czasu raczej VDM, a raczej cały pakiet GordianKnot, zresztą dawno już
nie bawiłem się z łapaniem obrazu. :)

# /George Orwell - Rok 1984/