Re: Instalacja procesora na socket LGA775

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Thu 06 Jul 2006 - 08:18:41 MET DST

Dnia 5 Jul 2006 18:27:16 -0700, Corwin napisał(a):

> Witam,
>
> Chcialem sobie zlozyc nowy komputer i zastanawiam sie, czy trudno
> zamontowac procesor na socket LGA775, a dokladniej Pentium Extreme 965

ty lepiej zaczekaj do premiery conroe - już niedługo - tańszy CPU i zje
tego pentaka na śniadanie

> na Asus P5WD2-E. Nigdy jeszcze procesora wlasnorecznie nie montowalem i
> nie zeby pol tysiaca zielonych poszlo w las...

najciemniej pod latarnią - instrukcja ze strony intela.
http://tinyurl.com/zxjjh
instalacja procesora łatwa, bo cóż to za filozofia wsadzić do socketa

> A skoro juz przy temacie jestesmy, to powinienem trzymac z fabrycznym
> wiatrakiem, czy jakies monstrum do chlodzenia kupic? Przetaktowywac
> prawie na pewno nie bede.

fabryczne chłodzenie nie jest ani ciche, ani wydajne. Obecne intele
desktopowe potężnie się grzeja, więc wypada pomyśleć o jakimś lepszym
chłodzeniu. Scythe Ninja z wolnoobrotowym wiatrakiem to jest to. A poza
tym, jak już napisałem, poczekaj chwilkę na conroe - zdecydowanie
wydajniejszy od 965.

> Dzieki za odpowiedz...

pozdr.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_mach82_xl_at_wp.pl_nospam