Re: lcd i wygaszanie

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Thu 06 Jul 2006 - 07:34:56 MET DST

ZZ, napisales:
> sa tacy ktorzy slysza probkowanie 44kHz ,

Próbkowania nie słyszą, ale różnica w rozdzielczości dźwięku potrafi być
wyczuwalna. :] Nie pytaj dlaczego (nie jestem audiozbokiem, ba, często
słucham MP3 i jeśli mają odpowiedni bitrate nie narzekam).

> tacy co widza interlacing w filmach DVD

Sugerujesz, że różnica w przypadku obrazu z DVD z przeplotem i bez niego (w
sytuacji, gdy TV nie robi żadnych cudów z obrazem, tylko faktycznie
wyświetla interlace lub PS) nie jest widoczna? :>

> wiec pewnie znajda sie i tacy co zobacza smuzenie na LCD

Jeśli pracowało się latami na CRT, to w specyficznych sytuacjach ciężko go
nie zauważyć. Ale tylko na początku.

k,