Smiech na sali

Autor: Dr Lubicz <drlubicz_at_o2.pl>
Data: Thu 06 Jul 2006 - 07:25:13 MET DST

Dziendobry bardzp
    Pytanie ktore zadan mozwe wywolac przysłowiowy smiech na sali :]
To wale prosto z mostu.
    Czy a może raczej w jakim stopniu............błędne podpięcie przewodów
z obudowy pod płyte ( zwarcie pinów, chodzi mi o te odpowiedzialne za
dyski ) ma wpływ na problemy z wykrywaniem napędów ?
    Miałem problemy z wykrywaniem dysków na epoxie 8rda3+ pro. Po szybkiej
diagnozie i oczywiscie konsultacjach podejrzenie padło na zasilacz, który
natychmiast wymieniłem na mocniejszy i podpiąłem sprzęt pod inna płytę (
asrock k7vt4a pro ) i nic, miałem taką samą sytuację. Ma ktoś jakieś
pomysły, bo mnie zaraz cuś szczeli ???
             <=-- Best Regards --=>

  oOo Zycie, zycie jest nowelą...[:p) oOo