Re: dźwięk z 16 na 24 bity

Autor: Tomasz Stafinski <Jenot_at_jenot.local>
Data: Thu 06 Jul 2006 - 00:12:24 MET DST

On 2006-07-05, JanuszWo <jannus_tl@gaz_co_pali.pl> wrote:
> Witam!
> Mam na linuksie kartę creativa 5.1 live 16 bitową. Właśnie widziałem
> reklamę MM gdzie są live w wersji 24 bitowej za ok 80 zł. Coś mi się
> poprawi jak zmienię karty? Warto?

Nie zmieniaj. Live 24bit to badziewie. Miałem toto jakiś czas temu i
szybko zmieniłem na A2 ZS. O ile pod Windows działała jako tako, to pod
linuksem miałem z nią same kłopoty. Gniazdo mikrofonu jest przełączalne
między mikrofonem a chyba digital-out i nijak nie dało się uruchomić
mikrofonu. Każda próba uruchomienia kończyła się zwisem.

--
Jenot (Tomasz Stafiński), JID:navier@chrome.pl