Re: 2 dyski kontra 1

Autor: Paweł Chrobak <beefensWYTNIJ_at_o2.pl>
Data: Wed 05 Jul 2006 - 22:27:33 MET DST

> zostawic te 2 dyski
> czy kupic 1 dysk WD3200KS 320GB ?

ALE DO CZEGO >> JAKI MASZ CEL I ZAMIERZENIE ??

> wydaje mi sie ze ten nowy dysk raczej nie przyspieszy, ze szybciej
> bedzie korzystac z 2 dyskow (podzial danych)

CO MASZ NA MYŚLI Z PODZIAŁEM ?? Raid 0 ??
jeśli obrabiasz filmy ( w ogólności duże pliki ) to docenisz raid ,
jeśli nie to szkoda fatygi

> tyle tylko ze ten WD ma 16MB cache

I różnicy ilu % się spodziewasz ?? nie zdziw się jeśli będzie <1% (
niestety)

> co radzicie?

na zdrowy rozum , zostaw te dyski i za te pieniążki jedź na mazury / kup
sobie coś / albo ogólnie spożytkuj je w sensowniejszy sposób

Jeśli nie znajdziesz pomysłu na spożytkowanie pieniędzy to:

kup sobie WD RAPTORA jako dysk na system,
( i do tego kieszeń 5,25 z wyciszaniem dysku)