Czyżby płyta?

Autor: Krzysztof <krzysiek_at_spam.pl>
Data: Wed 05 Jul 2006 - 19:19:33 MET DST

Witam,
Mam taki problem. Podczas instalacji Windows Xp Pro, komputer zatrzymuje się
w miejscu wyboru:
- aby rozpocząć instalację wciśnij ENTER
- aby naprawić wciśnij R
- aby zakończyć wciśnij F3

I nie mogę nic tutaj zrobić za choinkę. Nie ma żadnej reakcji, dosłownie tak
jakbym odłączył klawiaturę - nie mogę zainicjować ani instalacji, ani
naprawy, ani nie mogę wyjść z tego ekranu.
Czy ktoś ma pomysł co to może być? Pamięci sprawdzałem memtestem, są
sprawne. Przełożyłem je też w inny slot. Dysk podmieniłem na inny,
wymieniłem klawiaturę. Co jeszcze??

Krzysiek