Re: centex@neostrada.pl

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Wed 05 Jul 2006 - 17:42:20 MET DST

CenteX <centex@neostrada.pl> wrote:

> From: "CenteX" <centex@*.pl>
> Subject: centex@*.pl

            Jesli ten adrs jest prawdziwy, to nie szkoda Ci go tak wystawiac na
lup SPAM harvesterow?

> Posiadam dysk WD 120 GB. Mam problem.Kiedy podłacze dysk to jest on
> niewidoczny w biosie.Dioda pali sie cały czas a po chwili nagrzewa sie
> plytka od elektroniki.Da sie go odpalic??? Pomocy!!!!!!!!

            Zakladam ze nie podlaczyles po prostu tasmu odwoconej o 180 stopni.
Podstawowe pytanie: skad go masz? Jesli kupiony okazyjnie na
Allegro/gieldzie to bardzo mozliwe ze ma uszkodzona elektronike. Wymiana
samej plytki z elektronika (identycznej) powinna zalatwic sprawe.
Z bonusow: mozesz na takim dysku wiele ciekawych rzeczy zobaczyc. Byl juz
taki jeden co na eBayu sprzedal niezbyt uczciwie laptopa i teraz nie
wyczyszczenia dysku pewnie gorzko zaluje ;>

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl