zestaw do oceny

Autor: Damian [pro] <napisz_at_nagrupie.pl>
Data: Wed 05 Jul 2006 - 15:53:47 MET DST

Poprzegladajac rozne opinie i artykuly skonfigurowalem swoj nowy zestaw.
Prosze o opinie.

Komputer sluzy do celow nie tylko rozrywkoych - powlaczane rownoczesnie
programy typu Photoshop, Indesign, Dreamweaver lub Microsoft Visual 2005
(oczywiscie niekore komponenty), baza SQL oraz praca z nimi. Czasami
obrobka video (film z kamery, obrobka, kompresja, zgrywanie itd) lub
dzwieku (do potrzeb zrobionego wczesniej filmu). Czasami rowniez jakies
oprogramowanie mateamtyczne lub statystyczne, nauki sieci itd, ale nic
zaawansowanego. Oczywiscie Internet, muzyka itp czyli difoltowo. W gry
raczej nie gram, ale chcialbym by HMM V chodzilo plynnie. Czasami jakies
wyscigowki, ale nie mam zbytnio na to czasu.

Przesiadam sie z laptopa 1,4 GHz Celeron i 512 MB pamieci i fajnie by
bylo zauwazyc roznice.

W przyszlosci chcialbym go rozbudowac (rok, poltora) tzn zwiekszyc moc.

OK

Plyta: Asus M2N-E (nie za duzo tych plyt z AM2) 380 z'
Procesor: Athlon 64 3000+ AM2 Box (wiem, ze bedzie obnizka, ale
nieduza) 350 zl

RAM: Geil Dual 2x1 GB DDR2 533 MHZ (czy warto doplacic do
wiekszej czestotliwosci?) 660 zl

Grafika: Gainward GeForce 6600GT Power Pack Ultra (tutaj
kompletnie nie wiem, mialem doswiadczenia z ta firma dobre wiec
wrzucilem - nie chce wydac wiecej jak 400 zl) 420 zl

Zasilacz: Tagan 380-U01 380 W 230 zl
Obudowa: tutaj jakas czarna i "fajna" - luba sobie
zazyczyla - mysle, ze do 400 cos znajde ciekawego we wzorki

Wentylator do obudow: nie wiem 50 zl?

Karta dziekowa: mam
Dysk: mam

Calosc ok 2300

Cos dolozyc, cos wymienic, zwiekszyc budzet, zmniejszyc :P?