Re: Jaki monitor LCD 17" ogólnego użytku?

Autor: Sebek <nie.pisz.do.mnie_at_bo.i.po.co>
Data: Wed 05 Jul 2006 - 15:49:20 MET DST

> Idealnym monitorem jest Fujitsu-Siemens P19-2, warty swojej ceny -
> niestety kosztuje 1600 zł. Polecam cokolwiek na PVA, choćby najtańszą
> Belineę.

Wlasnie przymierzam sie do jakiejs 19. Poczytalem ze matryce TN maja
nienaturalne kolory (coby sie zgadzalo w przypadku mojego firmowego miro) a
MVA drazniace czasy reakcji. Czyzby faktycznie w takim wypadku kompromisem
byla matryca MVA overdrive (P-MVA) z 3-ktotnie lepszym czasem? Na
tomshardware wychwalaja viewsonica 191b z tala wlasnie matryca ale koszt to
ponad 2.2k. Tu linki:
http://www.tomshardware.com/2005/05/26/viewsonic_overdrive_lcds/index.html
http://www.tomshardware.pl/display/20050606/lcd_review-27.html

Czy ten f-s tanszy o 600 jest sensowna alternatywa? Jakie panele P-MVA sa
jeszcze godne uwagi?

Pozdrawiam