Notebook, ale jaki?

Autor: Red! <biceps_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 05 Jul 2006 - 12:52:04 MET DST

Zmieniam kompa i chcę kupić notebooka, ale nie mam pojęcia co najlepiej
wybrać. Chcę kupić sprzęt, który trochę pociągnie i nie będzie wymagał wymiany
po powiedzmy roku czasu. Mam przeznaczone na ten cel 4700 zł. Moje pytanie:
jakiej firmy notebooka szukać, z jakim procesorem, na co zwrócić uwagę przy
wyborze?
Pracuję jako dziennikarz, lubie oglądać filmy, czasami pogrywam. Jak na razie
mam na oku ASUSa A6JC-Q085.

Będę wdzięczny za wszelkie rady. Pozdrawiam :)