Dziwne zachowanie FireWire - czy to moze byc problem sprzetowy?

Autor: Marcin <mwlodarc.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 05 Jul 2006 - 12:33:34 MET DST

Witam,
Mam Shuttle Barebone ST20G5 i problem z portem FireWire.
Na poczatku wszystko dzialalo poprawnie, w pewnym momencie komputer wyladowal
w serwisie (padlo wyjscie DVI zintegrowanej grafiki) i wymieniono cala plyte
glowna.
Komputer wrocil do mnie, ale teraz mam problem z FireWire. Nie sadze, zeby byl
to problem software'owy, bo najpierw probowalem na tym samym systemie (dysk
nie byl ruszany), pozniej przeinstalowalem Win XP, ale ciagle jest zle.
Dzieje sie tak: kamera video jest od razu wykrywana przez system, ale nie
mozna z niej z nic zgrac (?), dziala przewijanie tasmy z komputera, wszystko
wydaje sie ok, ale nie moge zgrac ani jednej klatki.
Na innym komputerze wszystko dziala poprawnie.
Gdyby kamera nie byla w ogole wykrywana, to bylbym pewien, ze jest to problem
sprzetowy (moze niepodlaczone gniazdo, itp), ale teraz to juz nie mam zupelnie
pojecia...
Pozdrawiam,
Marcin