chipsety do AMD64 jakie różnice w wydajności

Autor: Marcin <nie_ma_at_maila.pl>
Data: Wed 05 Jul 2006 - 11:45:33 MET DST

Czołem!
Jestem posiadaczem płyty głownej ASUS A8V DELUXE (socket 939, VIAK8T800PRO)
i na tym hula Athlon 3200+ z 1GB RAMUu.
Zastanawiam się jak to jest teraz z chipsetami, czy ppłyty oparte na NFORCE4
są faktycznie wydajniejsze, czy jednak wpływ chipsetu na wydajność jest
niewielki, natomiast znacząco wpływa raczej jedynie na funkcjonalność płyty.

W przyszłości pewnie będę zmieniał procesor na dwurdzeniowy, ale póki co
wydajność mam znakomitą i wszystko "chodzi mi szybko". Zastanawiam się czy
ewentualnie warto będzie też zmienić płytę główną czy wystarczy sam
procesor.

pozdrawiam,