Zintegrowana karta muzyczna a sb live 5.1

Autor: Tomek <t_at_t.t>
Data: Wed 05 Jul 2006 - 10:38:48 MET DST

Witam. Mam płytę główną asusa a8n-vm csm na której jest zintegrowana karta
muzyczna ADI AD1986A 5.1. Od długiego czasu posiadam sb live 5.1 i uważam tą
kartę za dużą lepszą od innych zintegrowanych. Słucham na nawet niezłych
głośnikach wraz z amplitunerem sony str-de 598. Dźwięk puszczony cyfrowo.
Wszystko ok, ale postanowiłem zainstalować tę zintegrowaną kartą i posłuchać
na niej muzyki. Muszę przyznać że dźwięk jest ok. Natomiast jak zacząłem
grać w pewną grę, to zaczęły się problemy na sb live- mianowicie pojawiło
się pykanie, dodatkowo tak jakby gubił kanały (tzn grał albo kanał lewy albo
sam prawy a powinny grać oba - na zintegrowanej karcie jest ok). Czy aby
napewo live nie daje sobie rady czy to może inny problem? Bo sam szczerze
jakos nie moge sie przekonac do zintegrowanych kart muzycznych.