Re: Zalman - czy to szajs???

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 05 Jul 2006 - 06:57:56 MET DST

rochu napisał(a):
> Wlasnie wymienilem paste na ta ktora byla w zestawie z Ninja.

> I tu chyba pies jest pogrzebany.
> Mam chyba starą paste Arctic Silver.

Problemem w tym przypadku nie jest pasta, tylko to że niepoprawnie ją
nakładasz. Takich różnic temperatur na jakości pasty być nie osiągnął,
natomiast przy nieprawidłowym montażu jak najbardziej. Tym bardziej, że
Arctic Silver to jedna z najlepszych past (przy czym różnica w stosunku
do najtańszej sylikonowej wyniesie może 3 stopnie C, przy prawidłowym
montażu).

Sam się kiedyś dziwiłem, gdy po zmianie pasty na Athlonie XP temperatura
spadła o prawie 20 stopni, a wymieniłem zwykłą białą pastę na taką samą,
jedynie zadbałem o dobre jej nałożenie.

Proponuję, żebyś w takim wypadku poprosił jakiegoś znajomego, który ma
większe doświadczenie w przeprowadzaniu tej czynności. Niech Ci tą pastę
nałoży i pokaże jak to się robi.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: