karty TV zakłócenia

Autor: Karol <kravx_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 04 Jul 2006 - 22:57:09 MET DST

Witam
Mam prośbę -
Otóż chciałem sobie kupić kartę telewizyjną do anteny naziemnej,
ale ostatnio słyszałem, że komputery strasznie zakłócają sygnał
telewizyjny, co powoduje że obraz jest raczej kiepski.
Ponoć trochę lepiej jest przy zastosowaniu zewnętrznej karty.

Prosiłbym o opinie na ten temat.
Ewentualnie jeśli można modele kart które są stosunkowo dobre
Dodam jeszcze, że nie mogę wydać zbyt dużo, więc drogie zewnętrzne nie
wchodzą w grę...
Pozdrawiam Karol