soft subpixel LCD

Autor: PiOtReK <patrz_at_stopka.postu>
Data: Tue 04 Jul 2006 - 20:27:32 MET DST

Witam,
Kiedyś znalazłem na jednej z grup link do programu przeznaczonego do eliminacji
świecąych trwale subpixeli z monitora.
Program działał w ten sposób, że tworzył na ekranie określoną liczbę punktów o
zdefiniowanym rozmiarze i w tych miejscach sukcesywnie przełączał kolory ze
zdefiniowaną także w programie częstotliwością.
Podobno czasami taki świecący subpixel potrafi się "odwiesić".
Dzisiaj przydałby mi się ten soft, ale kompletnie nie pamiętam nazwy ani gdzie
go dokładnie znalazłem.
Jakby ktoś wiedział o czym piszę, byłbym wdzięczny.

--
pozdrawiam,
Piotr