Re: Zalman - czy to szajs???

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Tue 04 Jul 2006 - 18:53:37 MET DST

> Mam Pentium 775 3 GHz, plyta Asus P5WD2, 3 GB RAM, 3x WD 250GB.
[...
> wiatraki Scythe i Zalmana CNPS 7700-Cu. I malem nadzieje ze to
[..]
> Minimalna temperatura procesora 51, przy obciazeniu ok. 30-40%
> temperatura wzrasta do 63C.
> Czy ten Zalman to szajs czy tez ja cos zle robie?

Mam podobnego Zalmana na Athlonie 2600+ Thoroughbred, czyli takim
co grzeje się znacznie bardziej niż najnowsze A64 i temperatura
procka waha się między 50 a 60 stopni, ale ten komputer jest
zamknięty w szafie i w środku jest też grzejący się mocno
tuner ATI 550, więc temp. na chipsecie jest tylko kilka stopni
mniejsza! W "normalnych" warunkach temp. na tym procesorze wynosiła
ok. 35-40 stopni. Może czujnik temp. się popsuł u ciebie?

--
Mr.FX [ myryfykysy ]